• Telefon Klipsinizi telefonunuzla eşleştirme sorunları

    Cochlear™ Wireless Phone Clip (Telefon Klipsi) ile telefonunuzun eşleştirilmesinde yaşanan yaygın sorunlar ve çözümü.

    Eşleştirme tuşuna basıldığında mavi eşleştirme ışığı yanıp sönmüyor

    • Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Telefon Klipsini şarj ederken de cihazları eşleştirebilirsiniz.
    • Telefon Klipsi üzerinde doğru tuşa bastığınızı kontrol edin – doğru tuş üzerinde "Bluetooth" sembolü olan mavi tuştur. Tuşa daha uzun süre veya daha sert basmayı deneyin.

    Mavi eşleştirme ışığı yanıp sönüyor ancak klips yine de eşleşmiyor

    • Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Telefon Klipsini şarj ederken de cihazları eşleştirebilirsiniz.
    • Eşleştirmenin izin verilen zaman sınırı içinde gerçekleştirildiğinden emin olun – eşleştirme işlemi iki dakikalık eşleştirme süresi içinde gerçekleştirilmelidir.
    • Telefonunuzun uyumluluğunu kontrol edin – Telefon Klipsi ‘eller serbest’ veya ‘kulaklık’ profillerini destekleyen Bluetooth özelliği açık cihazlarla eşleştirilebilir.
    • Telefonunuzun eşleştirme adımlarını kontrol edin – telefonun kullanım kılavuzuna başvurun.
    • Aşırı parazitlenmeyi kontrol edin – birden fazla kablosuz telefon, WiFi yönlendirici ve Bluetooth cihazı eşleştirmenin başarılı olmasını engelleyebilir. Sorunun devam edip etmediğini görmek için başka bir alana gidin.
    • Cihazlar arasındaki mesafeyi kontrol edin – Telefon Klipsi ve telefon, eşleştirme sırasında birbirinden yedi metre uzaklıkta olmalıdır.

     

    Yine de Telefon Klipsinizi telefonunuzla eşleştirmekte sorun yaşıyorsanız, lütfen işitme sağlığı uzmanınıza veya yerel Cochlear temsilcisine başvurun.

  • Yardım Talebi

    Bu bölümde ihtiyacınız olan cevabı bulamadığınızda lütfen yardım için bize yazın, size en kısa zamanda geri dönülecektir.

    Bir talep gönder