Cochlear™ Wireless Phone Clip (Telefon Klipsi) ile telefonunuzun eşleştirilmesinde yaşanan yaygın sorunlar ve çözümü.
Eşleştirme tuşuna basıldığında mavi eşleştirme ışığı yanıp sönmüyor
- Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Telefon Klipsini şarj ederken de cihazları eşleştirebilirsiniz.
- Telefon Klipsi üzerinde doğru tuşa bastığınızı kontrol edin – doğru tuş üzerinde "Bluetooth" sembolü olan mavi tuştur. Tuşa daha uzun süre veya daha sert basmayı deneyin.
Mavi eşleştirme ışığı yanıp sönüyor ancak klips yine de eşleşmiyor
- Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Telefon Klipsini şarj ederken de cihazları eşleştirebilirsiniz.
- Eşleştirmenin izin verilen zaman sınırı içinde gerçekleştirildiğinden emin olun – eşleştirme işlemi iki dakikalık eşleştirme süresi içinde gerçekleştirilmelidir.
- Telefonunuzun uyumluluğunu kontrol edin – Telefon Klipsi ‘eller serbest’ veya ‘kulaklık’ profillerini destekleyen Bluetooth özelliği açık cihazlarla eşleştirilebilir.
- Telefonunuzun eşleştirme adımlarını kontrol edin – telefonun kullanım kılavuzuna başvurun.
- Aşırı parazitlenmeyi kontrol edin – birden fazla kablosuz telefon, WiFi yönlendirici ve Bluetooth cihazı eşleştirmenin başarılı olmasını engelleyebilir. Sorunun devam edip etmediğini görmek için başka bir alana gidin.
- Cihazlar arasındaki mesafeyi kontrol edin – Telefon Klipsi ve telefon, eşleştirme sırasında birbirinden yedi metre uzaklıkta olmalıdır.
Yine de Telefon Klipsinizi telefonunuzla eşleştirmekte sorun yaşıyorsanız, lütfen işitme sağlığı uzmanınıza veya yerel Cochlear temsilcisine başvurun.