• Telefon Klipsinizi telefonunuza bağlama sorunları

    Cochlear™ Wireless Phone Clip (Telefon Klipsi) ile telefonunuzun veya diğer Bluetooth cihazlarının bağlanmasında yaşanan yaygın sorunlar ve bunların çözümü.

    Telefon ile Telefon Klipsi arasında kesintili bağlantı kaybı

    • Telefon Klipsinin açık olduğunu kontrol edin – güç düğmesi açık konumda olmalıdır.
    • Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Pil zayıfladığında Telefon Klipsinin LED ışığı turuncu yanıp söner.
    • Bloke sinyal kontrolü yapın – klips ile ses işlemcisi arasındaki katı nesneler bağlantı kaybına neden olabilir. Olası engellerden uzaklaşın ve başınızı tamamen yana çevirmekten kaçının – bu 'baş gölgesine' neden olabilir.
    • Aşırı parazitlenmeyi kontrol edin – birden fazla kablosuz telefon, WiFi yönlendirici ve Bluetooth cihazı sorunlara neden olabilir. Sorunun devam edip etmediğini görmek için başka bir alana gidin.
    • Cihazlar arasındaki mesafeyi kontrol edin – aralarında en fazla yedi metre olmalıdır.

    Telefonda "işitme cihazı telefonu bağlanmadı" mesajı görüntüleniyor (veya klipsin bağlandığı belirtilmiyor)

    • Telefon Klipsinin açık olduğunu kontrol edin – güç düğmesi açık konumda olmalıdır.
    • Hareketlerinizi kontrol edin – Telefon Klipsi açıkken telefonun çekim aralığının (yaklaşık yedi metre) dışına çıkarsa, kısa süre telefonu arar ve ardından pili korumak için durur. Yeniden bağlanmak için, aralığa geri gelin, klipsi kapatın ve ardından tekrar açın. Her zaman telefonunuzu ve telefon klipsinizi bir arada tutarak bundan kaçının veya telefona bağlıyken aralığın dışına çıkmadan önce telefon klipsini kapatın.
    • Manuel yeniden bağlantının gerekip gerekmediğini kontrol edin – bazı eski telefonlar, cihazlar kapatıldıktan sonra telefon klipsine otomatik olarak yeniden bağlanamaz. Telefonunuzun kullanıcı kılavuzuna bakın.
    • Telefonunuzda "otomatik olarak yeniden bağlan" özelliğini etkinleştirin – bazı yeni telefonlar otomatik olarak yeniden bağlanabilmektedir, ancak bu ayarın etkinleştirilmesi gerekir. Telefonunuzun kullanıcı kılavuzuna bakın.
    • Eşleştirilmiş cihazların sayısını kontrol edin – sekize kadar Bluetooth cihazı Telefon Klipsiyle eşleştirilebilse de, bir defada sadece iki tanesi bağlanabilir ve bunlardan sadece biri aktif olarak sesi ses işlemcisine/işlemcilerine aktarabilir. Telefon Klipsi otomatik olarak en son bağlandığı iki Bluetooth cihazına bağlanmayı dener.

    Klipsi ek bir Bluetooth cihazıyla eşleştirdiğinizde, daha önce bağlanan cihazlar silinir ve her Bluetooth cihazının Bluetooth menüsünden manuel olarak yeniden bağlanmaları gerekir. Bu durum sadece ek bir Bluetooth cihazını eşleştirirken meydana gelir, daha önce eşleştirilmiş Bluetooth cihazına bağlanırken olmaz.

     

    Yine de Telefon Klipsinizi telefonunuza bağlamakta sorun yaşıyorsanız, lütfen işitme sağlığı uzmanınıza veya yerel Cochlear temsilcisine başvurun.

  • Yardım Talebi

    Bu bölümde ihtiyacınız olan cevabı bulamadığınızda lütfen yardım için bize yazın, size en kısa zamanda geri dönülecektir.

    Bir talep gönder