Cochlear™ Wireless Phone Clip (Telefon Klipsi) ile Nucleus 6 (CP900 Serisi) Ses İşlemcinizin bağlanmasında yaşanan yaygın sorunlar ve bunların çözümü.
Ses işlemcisi ile Telefon Klipsi arasında kesintili bağlantı kaybı
- Telefon Klipsinin açık olduğunu kontrol edin – güç düğmesi açık konumda olmalıdır.
- Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Pil zayıfladığında Telefon Klipsinin LED ışığı turuncu yanıp söner.
- Bloke sinyal kontrolü yapın – klips ile işlemci arasındaki katı nesneler bağlantı kaybına neden olabilir. Olası engellerden uzaklaşın ve başınızı tamamen yana çevirmekten kaçının – bu 'baş gölgesine' neden olabilir.
- Aşırı parazitlenmeyi kontrol edin – birden fazla kablosuz telefon, WiFi yönlendirici ve Bluetooth cihazı sorunlara neden olabilir. Sorunun devam edip etmediğini görmek için başka bir alana gidin.
- Cihazlar arasındaki mesafeyi kontrol edin – aralarında en fazla üç metre olmalıdır.
Telefonda, telefon klipsinin bağlandığı ancak ses olmadığı gösteriliyor
- Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Pil zayıfladığında Telefon Klipsinin LED ışığı turuncu yanıp söner.
- Eşleştirilen işlemci sayısını kontrol edin – Telefon Klipsine eşleştirme süresi ışında yeni bir işlemci eşleştirildiği takdirde, ilk cihaz klipsten "ayrılır". Telefon klipsiyle iki işlemciyi eşleştirmek istiyorsanız, bunlar aynı eşleştirme süresi içinde eşleştirilmelidir.
- Ses işlemcisi modelinizi kontrol edin – sadece Cochlear Nucleus 6 (CP900 Serisi) ve Baha 4 işlemciler ile bazı ReSound işitme cihazları uyumludur.
Yine de Telefon Klipsinizi ses işlemcinize bağlamakta sorun yaşıyorsanız, lütfen işitme sağlığı uzmanınıza veya yerel Cochlear temsilcisine başvurun.