• Telefon Klipsinizi ses işlemcinize bağlama sorunları

    Cochlear™ Wireless Phone Clip (Telefon Klipsi) ile Nucleus 6 (CP900 Serisi) Ses İşlemcinizin bağlanmasında yaşanan yaygın sorunlar ve bunların çözümü.

    Ses işlemcisi ile Telefon Klipsi arasında kesintili bağlantı kaybı

    • Telefon Klipsinin açık olduğunu kontrol edin – güç düğmesi açık konumda olmalıdır.
    • Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Pil zayıfladığında Telefon Klipsinin LED ışığı turuncu yanıp söner.
    • Bloke sinyal kontrolü yapın – klips ile işlemci arasındaki katı nesneler bağlantı kaybına neden olabilir. Olası engellerden uzaklaşın ve başınızı tamamen yana çevirmekten kaçının – bu 'baş gölgesine' neden olabilir.
    • Aşırı parazitlenmeyi kontrol edin – birden fazla kablosuz telefon, WiFi yönlendirici ve Bluetooth cihazı sorunlara neden olabilir. Sorunun devam edip etmediğini görmek için başka bir alana gidin.
    • Cihazlar arasındaki mesafeyi kontrol edin – aralarında en fazla üç metre olmalıdır.

    Telefonda, telefon klipsinin bağlandığı ancak ses olmadığı gösteriliyor

    • Pilin şarjlı olduğunu kontrol edin – Pil zayıfladığında Telefon Klipsinin LED ışığı turuncu yanıp söner.
    • Eşleştirilen işlemci sayısını kontrol edin – Telefon Klipsine eşleştirme süresi ışında yeni bir işlemci eşleştirildiği takdirde, ilk cihaz klipsten "ayrılır". Telefon klipsiyle iki işlemciyi eşleştirmek istiyorsanız, bunlar aynı eşleştirme süresi içinde eşleştirilmelidir.
    • Ses işlemcisi modelinizi kontrol edin – sadece Cochlear Nucleus 6 (CP900 Serisi) ve Baha 4 işlemciler ile bazı ReSound işitme cihazları uyumludur.

     

    Yine de Telefon Klipsinizi ses işlemcinize bağlamakta sorun yaşıyorsanız, lütfen işitme sağlığı uzmanınıza veya yerel Cochlear temsilcisine başvurun.

  • Yardım Talebi

    Bu bölümde ihtiyacınız olan cevabı bulamadığınızda lütfen yardım için bize yazın, size en kısa zamanda geri dönülecektir.

    Bir talep gönder